Termeni si Conditii
TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE
(denumite în continuare „TCG”)
pentru comercializarea produselor prin intermediul magazinului on-line https:// detergentulfamiliei.ro/
COMERCIANTUL – date de identificare și contact
Website-ul https:// detergentulfamiliei.ro/proprietatea societății DB LEATHER DYE SRL, având nr. de ordine în registrul comerțului J2022001526015 și CUI 45224202, cu sediul social în Municipiul Sebeș, Drumul Sibiului nr 2, Județ Alba, Punct de Lucru: str. Călărași nr. 110, Sebeș, jud. Alba, Vânzări & InfoLine: 0377 102 314 E-mail: info@detergentulfamiliei.ro
1. Produsele comercializate
1. a. Destinatari
Produsele și serviciile expuse prin intermediul site-ului detergentulfamiliei.ro sunt destinate persoanelor fizice având vârsta de peste 18 ani la data emiterii comenzii, precum și persoanelor juridice, cu aplicarea corespunzătoare a prezentelor TCG și în limita stocului disponibil.
1. b. Timpul de prelucrare al comenzii și disponibilitatea produselor
Produsele afișate pe site-ul vânzătorului sunt disponibile pentru a fi comandate, cu excepția cazului în care apare mențiunea ”Stoc Epuizat” . Vânzătorul își rezervă dreptul ca în cazul excepțional în care se realizează o comandă a unui produs care apare în stoc, însă care din motive neimputabile vânzătorului nu mai poate fi livrat (lipsă stoc furnizor, întârziere livrare furnizor, produs defect etc.), să anuleze comanda clientului printr-o notificare pe adresa de e-mail a acestuia sau telefonic, urmând să procedeze la restituirea banilor în cazul în care plata s-a făcut în avans.
Comenzile plasate vor fi pregătite și livrate într-un termen de 1-4 zile. Excepție fac perioadele foarte aglomerate din preajma sărbătorilor legale, a zilelor libere legal sau black Friday, în care timpul de livrare poate fi de până la 8 zile.
1.c. Preț și aspect produse
Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putând diferi nesemnificativ în funcție de fiecare lot în parte/natura produselor etc. Nu ne asumăm obligația de a asigura corespondența exactă între respectivele fotografii și percepția reală asupra produselor, putând exista diferențe minore de culoare, textură, etc. datorate luminii utilizate la momentul fotografierii ori alte asemenea elemente care țin de modalitatea de prezentare a produselor.
În conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului și OUG nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, declarăm că produsul livrat corespunde descrierii realizate în cadrul website-lui detergentulfamiliei.ro, respectiv respectă calitățile descrise în cadrul secțiunii de prezentare a produsului. Nu poate fi angajată răspunderea vânzătorului pentru prejudicii cauzate clientului raportat la aprecieri/estimări ale acestuia din urmă cu privire la calități ale produsului care nu au fost menționate expres în cadrul descrierii produsului. Totodată, neconformitățile rezultate din utilizarea/instalarea în condiții necorespunzătoare, nu pot fi reclamate și imputate vânzătorului, atât timp cât produsul livrat a fost unul conform.
Toate produsele comercializate pe site-ul detergentulfamiliei.ro sunt în conformitate cu legislația națională și europeană generală și specifică care reglementează respectiva categorie de produs.
Prețurile produselor sunt cele afișate pe site-ul detergentulfamiliei.ro la momentul finalizării comenzii.
Prețurile sunt afișate pe site în moneda RON.
Dacă apar erori și unele produse sunt postate cu un preț vădit greșit, greșeala fiind sesizabilă, iar prețul nu se încadrează în grila noastră de prețuri, veți fi contactat și veți avea opțiunea de confirmare a comenzii la prețul corect sau de anulare a acesteia. Daca nu puteți fi contactat în repetate rânduri, comanda va fi considerata anulată și se va recurge la procedura de restituire a sumei plătite, dacă s-a făcut plata în avans.
Ne rezervăm dreptul de a schimba preţul produselor postate pe site în orice moment, cu excepţia produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate.
Prețurile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar în cazul unor cantități mari și/sau în funcție de condiții specifice stabilite prin acordul părților.
1. d. Modalitatea de comandă a produselor
Vânzătorul vă pune la dispoziție următoarele posibilități de a comanda produsele comercializate, respectiv:
(i) Comanda online care poate fi formulată: Ca vizitator
În această situație clientul nu beneficiază de un cont, având posibilitatea de a formula comanda astfel:
Prin alegerea produsului dorit și adăugarea acestuia în coșul de cumpărături. Simpla adăugare a unui produs afișat pe site în coșul de cumpărături, fără urmarea pașilor ulteriori, nu echivalează cu înregistrarea comenzii, sau cu rezervarea respectivului produs.
După adăugarea produsului dorit în coșul de cumpărături se va completa un formular online care va cuprinde următoarele date: e-mail, nume și prenume, nr.tel., adresa de facturare, adresa de livrare, ori datele de identificare aferente companiilor, dacă este cazul, respectiv metoda de plată. În cazul alegerii opțiunii de plată online prin card bancar, comanda va fi considerată finalizată la momentul realizării plății integrale a produsului/produselor selectate.
După finalizarea comenzii, clientul va primi un e-mail de confirmare a comenzii pe adresa de e-mail furnizată cu ocazia plasării comenzii.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat reprezentanții companiei de eventuale erori survenite.
Compania nu va fi ținută responsabilă pentru întârzieri în livrarea comenzii sau imposibilitatea de livrare cauzate de erori sau omisiuni de comunicare din vina clientului (ex.: date de livrare greșit introduse și nesesizate de către client, număr de telefon greșit introdus etc.). La momentul la care se constată de către reprezentanți ai societății că anumite date introduse de către client ar putea fi eronate, se va proceda la contactarea acestuia prin intermediul celorlalte informații furnizate. În toate cazurile în care livrarea este imposibilă ca urmare a datelor eronate sau incomplete comunicate de către client, iar situația nu poate fi rezolvata prin contactarea și comunicarea cu acesta, se va proceda la anularea comenzii printr-o notificare pe adresa de e-mail furnizată de către client sau telefonic și restituirea banilor dacă aceștia au fost achitați în avans.
Comenzile efectuate pot fi modificate de către client prin adresarea unui e-mail la adresa info@ detergentulfamiliei.ro, furnizând numărul comenzii înregistrate, data efectuării comenzii, datele de identificare ale clientului astfel cum acestea au fost menționate în comandă, dacă produsele nu au fost deja predate curierului. În ipoteza în care produsele au fost deja predate curierului se poate opta pentru anularea comenzii și restituirea prețului achitat în avans (dacă este cazul), precum și plasarea unei noi comenzi cu modificările dorite.
(ii) Comanda offline
Sunați la numarul de telefon: 0377 102 315 între orele 08:00-16:00, de luni pana vineri, pentru a primi toate indicațiile și informațiile necesare despre înscriere în baza de date, comenzi, informații produse sau ajutor de la un specialist. Prin această modalitate, vânzătorul urmează să plaseze o comandă online (după cum aceasta a fost descrisă anterior) în numele cumpărătorului în vederea procesării comenzii telefonice.
Ulterior plasării comenzii telefonice, clientul va primi un e-mail de confirmare pe adresa de e-mail transmisă de către acesta telefonic. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă prin e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventualele erori survenite.
Compania nu va fi ținută responsabilă pentru întârzieri în livrarea comenzii sau imposibilitatea de livrare cauzate de erori sau omisiuni de comunicare din vina clientului (ex.: date de livrare greșit comunicate și nesesizate de către client, număr de telefon greșit comunicat etc.). La momentul la care se constată de către reprezentanți ai societății că anumite date introduse de către client ar putea fi eronate, se va proceda la contactarea acestuia prin intermediul celorlalte informații furnizate. În toate cazurile în care livrarea este imposibilă ca urmare a datelor eronate sau incomplete comunicate de către client, iar situația nu poate fi rezolvata prin contactarea și comunicarea cu acesta, se va proceda la anularea comenzii printr-o notificare pe adresa de e-mail furnizată de către client sau telefonic și restituirea banilor dacă aceștia au fost achitați în avans.
Comenzile efectuate pot fi modificate de către client prin adresarea unui e-mail la adresa info@ detergentulfamiliei.ro, furnizând numărul comenzii înregistrate, data efectuării comenzii, datele de identificare ale clientului astfel cum acestea au fost menționate în comandă, dacă produsele nu au fost deja predate curierului. În ipoteza în care produsele au fost deja predate curierului se poate opta pentru anularea comenzii și restituirea prețului achitat în avans (dacă este cazul), precum și plasarea unei noi comenzi cu modificările dorite.
2. Condiții și modalități de plată
Produsele achiziționate prin intermediul detergentulfamiliei.ro se achită potrivit opțiunii selectate în cadrul comenzii, respectiv:
(i) prin sistem de plată online cu cardul bancar la finalizarea comenzii, prin intermediul unei platforme securizate (momentan indisponibil) ;
(ii) prin sistem ramburs (numerar) la primirea coletului cu produsele;
(iii) prin alte metode convenite de comun acord la încheierea contractului, după caz – în acest caz, se va stabili în mod expres de către comerciant și beneficiar, care este modalitatea de plată convenită.
3. Facturare
Clientul va transmite toate datele necesare emiterii facturii aferente produsului comandat, iar comerciantul va trimite factura în format electronic (prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de către client la momentul plasării comenzii).
În cazul plăților efectuate online, sau prin ordin de plată cu dovada efectuării acesteia, comerciantul nu este ținut de niciun alt cost suplimentar suportat de către client, cum ar fi comisioane bancare, ori de conversie valutară aplicate de către banca clientului în cazul în care plata se realizează în altă monedă decât RON.
4. Livrare, returnare și schimb produse
4.a. Livrare
Costul transportului în vederea livrării produselor comandate este de 15 RON.
Produsele sunt livrate la adresa indicată de către cumpărător, ca adresă de livrare, în termen de 1-4 zile de la plasarea comenzii. În funcție de perioada anului în care comanda se realizează (ex.:în perioada sărbătorilor, Black Friday, etc.), ori alte motive neprevăzute (ex.: cod roșu condiții meteo, caz de forță majoră, caz fortuit, fapta terțului), termenul de livrare poate fi de până la 8 zile.
Adresa și condițiile concrete de livrare vor fi comunicate cumpărătorului, ulterior efectuării comenzii, în cuprinsul e-mail-ului de confirmare a comenzii transmis acestuia de către comerciant.
Compania nu va fi ținută responsabilă pentru întârzieri în livrarea comenzii sau imposibilitatea de livrare cauzate de erori sau omisiuni de comunicare din vina clientului (ex.: date de livrare greșit comunicate și nesesizate de către client, număr de telefon greșit comunicat etc.). La momentul la care se constată de către reprezentanți ai societății că anumite date introduse de către client ar putea fi eronate, se va proceda la contactarea acestuia prin intermediul celorlalte informații furnizate. În toate cazurile în care livrarea este imposibilă ca urmare a datelor eronate sau incomplete comunicate de către client, iar situația nu poate fi rezolvata prin contactarea și comunicarea cu acesta, se va proceda la anularea comenzii printr-o notificare pe adresa de e-mail furnizată de către client sau telefonic și restituirea banilor dacă aceștia au fost achitați în avans.
De asemenea, în caz de forță majoră, caz fortuit, fapta terțului, acte de terorism, război, pandemie, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații sau orice alte asemenea evenimente neprevăzute și/sau care împiedică efectuarea transportului într-un termen rezonabil, ne rezervăm dreptul de a anula sau întârzia comenzile înregistrate.
Riscul de pierdere sau deteriorare al produselor se transmite cumpărătorului din momentul în care aceste intră în posesia bunurilor.
Produsele comandate se livrează oriunde în România sau în afara țării, prin servicii de curierat rapid sau altă metodă dorită de client, și acceptată de către comerciant. În cazul în care modalitatea de livrare este stabilită de către client, și acceptată de către comerciant livrarea produselor se va face pe riscul exclusiv al cumpărătorului.
Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrări către Căsuțe Poștale și Oficii Poștale.
Solicităm clienților ca la livrare, să verifice în mod obligatoriu, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondența codului de livrare cu cel din comanda și să sesizeze imediat orice neregularitate și/sau să refuze preluarea coletului.
Totodată, solicităm respectuos clienților, să semnaleze orice lipsă a conformității sesizată odată cu livrarea produsului, în scris, atât în documentația firmei de curierat, cat și pe adresa info@ detergentulfamiliei.ro. Dacă coletul este în mod semnificativ deteriorat (iar produsele livrate sunt considerate fragile, conform mențiunilor din formularul de comandă și/sau mențiunilor de pe ambalaj/documentele de livrare), se recomandă refuzul primirii coletului, fără a-l deschide și fără a desprinde etichetele, cumpărătorul fiind obligat să menționeze în documentele de livrare că refuzul primirii este determinat de starea coletului la momentul livrării.
Ne angajăm să oferim în cel mai scurt timp detaliile referitoare la comenzile clienților noștri atunci când ne sunt solicitate, telefonic sau în scris, folosind datele de contact publicate pe site-ul detergentulfamiliei.ro, și să facem tot ceea ce este posibil pentru a facilita finalizarea comenzii și livrarea cu succes a produselor.
4. b. Returnare produse
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare fără penalități, și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului, în conformitate cu dispozițiile OUG nr. 34/2014.
Pentru exercitarea dreptului de retur trebuie să ne informați în scris, prin adresarea unui e-mail la adresa info@detergentulfamiliei.ro, care să conțină următoarele: numele persoanei care a formulat comanda ce se dorește a fi returnată, numărul de comandă, produsul ce se dorește a fi returnat și IBAN pentru returnarea sumelor de bani.
Produsul trebuie trimis către comerciant la adresa str. Călărași nr. 110, Sebeș, jud. Alba, cod poștal 515800, nr. tel. Persoană de contact: 0724 016 011, folosindu-se orice firmă de curierat rapid preferată de către cumpărător, la prețurile practicate de către aceștia din urmă (aprox. 15-25 lei), costurile transportului fiind suportate de către cumpărător, cu excepția situațiilor precizate în prezentele TCG în care această responsabilitate cade în sarcina comerciantului. Este exclusă returnarea produselor prin Poșta Română.
Rambursarea sumelor de bani se va face în cel mult 14 zile de la data solicitării de returnare a produselor. În situația în care produsele returnate sunt deteriorate/prezintă urme de uzură, iar nu acesta a fost motivul returnării, din prețul plătit se va scădea proporțional, până la integralitate dacă este cazul, contravaloarea deteriorărilor/uzurilor aduse produsului, urmând a se restitui restul de preț, dacă este cazul, în termenul anterior indicat. Nu vor cădea în sarcina cumpărătorului eventualele deteriorări aduse bunului ca urmare a instalării necorespunzătoare a bunului, dacă aceasta se datorează unor deficiențe în instrucțiunile de instalare furnizate de către vânzător.
Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării bunurilor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea clientului conform căreia acesta a trimis bunurile către vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Clientul are obligația de a transmite bunurile in termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contract
Coletul trebuie să conțină:
(i) Produsul în aceeași stare în care acesta se afla la momentul livrării acestuia de către comerciant
(ii) Cutia originală a produsului (dacă este cazul) în starea în care aceasta se afla la momentul livrării către cumpărător. Astfel, cumpărătorul se obligă să nu lipească cutia cu bandă adezivă, să nu lipească AWB-ul direct pe aceasta, și să nu o deterioreze în orice mod în vederea pregătirii acesteia pentru livrare;
(iii) Toate accesoriile produsului care au fost livrate odată cu acesta.
Pentru realizarea acestor operațiuni este nevoie în toate cazurile de factura primită de către cumpărător de la comerciant la momentul achiziționării produselor.
Neîndeplinirea condiției prevăzute la (i) atrage reducerea proporțională a prețului produsului în raport cu deteriorările/uzurile aduse produsului, urmând a se restitui doar diferența rămasă, dacă este cazul.
Neîndeplinirea condiției prevăzute la (ii) atrage reducerea proporțională a prețului produsului în raport cu deteriorările aduse cutiei, urmând a se restitui doar diferența rămasă.
Neîndeplinirea condiției prevăzute la (iii) atrage reducerea proporțională a prețului produsului în raport cu accesoriile produsului care lipsesc, urmând a se restitui doar diferența preț rămasă.
Bunurile exceptate de la dreptul de returnare în 14 zile sunt bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de către client.
5. Garanție produs
Orice produs comandat de pe site-ul detergentulfamiliei.ro beneficiază de o garanție de 24 luni, care începe să curgă de la data la care livrarea produselor către client a fost finalizată. Vânzătorul răspunde față de client pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor și care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.
Pentru a beneficia de această garanție este necesar a se păstra și utiliza factura primită de la comerciant.
În cazul în care se va constata că defectul sesizat, ori neregularitatea apărută este una cauzată de o purtare necorespunzătoare, ori de o utilizare și manipulare neconformă cu destinația produsului, ori de altă cauză imputabilă cumpărătorului cu titlu de culpă, produsul nu va fi înlocuit sau reparat, iar suma de bani reprezentând contravaloarea produsului nu va fi restituită, costul transportului fiind suportat de către cumpărător. Fac excepție eventuale neconformități survenite ca urmare a unor deficiențe în modul de instalare/utilizare furnizat de către vânzător.
În cazul în care urmare a verificării produsului se constată că defectul ori neregularitatea apărută este una din fabrică, puteți opta pentru
(i) repararea produsului sau înlocuirea acestuia,
(ii) reducerea proporțională a prețului plătit
(iii) rambursarea în integralitate a acestuia cu returnarea produsului defect la adresa vânzătorului: str. Călărași nr. 110, Sebeș, jud. Alba, cod poștal 515800, nr. tel. Persoană de contact: 0724 016 011, costurile de transport fiind suportate de către vânzător.
Dacă reparația sau înlocuirea bunului este imposibilă sau aceasta ar genera costuri disproporționate în sarcina vânzătorului, cumpărătorul poate opta pentru reducerea proporțională a prețului sau rambursarea acestuia în integralitate cu returnarea bunului către vânzător.
Reparația sau înlocuirea, atunci când sunt posibile, nu vor genera niciun cost suplimentar în sarcina cumpărătorului și vor fi realizate de către vânzător într-un termen de maxim 15 zile de la momentul la care clientul a anunțat vânzătorul cu privire la neconformitate. Bunurile care urmează a fi înlocuite sau reparate vor fi trimise de către cumpărător la adresa vânzătorului: str. Călărași nr. 110, Sebeș, jud. Alba, cod poștal 515800, nr. tel. Persoană de contact: 0724 016 011, pe cheltuiala vânzătorului.
În cazul în care se optează pentru reducerea de preț, aceasta este proporțională cu diminuarea valorii bunurilor primite de client în comparație cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate.
6. Livrare produs greșit
În cazul în care din eroare este livrat un produs care nu corespunde cu ceea ce a fost comandat de către cumpărător, fie din punct de vedere al mărimii solicitate, al modelului, culorii etc., cumpărătorul are opțiunea de a proceda la returnarea produsului, pe cheltuiala vânzătorului și
(i) transmiterea de către vânzător a produsului corect sau
(ii) restituirea prețului plătit pentru produsul greșit în termen de 14 zile de la notificarea comerciantului de către client,
În ipoteza în care se solicită înlocuirea produsului greșit livrat, iar produsul respectiv nu se mai află în stoc, cumpărătorul are opțiunea:
(i) fie de a solicita restituirea sumelor de bani achitate pentru contravaloarea produsului cumpărat, care vor fi restituite într-un termen de 14 zile de la notificarea comerciantului de către client,
(ii) fie să păstreze respectivul produs, cu suportarea tuturor costurilor generate de transport de către comerciant.
În toate cazurile, produsul livrat din eroare este transmis de către cumpărător la adresa vânzătorului: str. Călărași nr. 110, Sebeș, jud. Alba, cod poștal 515800, nr. tel. Persoană de contact: 0724 016 011, pe cheltuiala vânzătorului, utilizând orice firmă de curierat rapid.
7. Încheierea contractului
Anunțurile publicate pe site cu privire la disponibilitatea produselor la prețul și în condițiile expuse, au natura juridică a unor propuneri adresate unor persoane nedeterminate, neputând fi considerate oferte irevocabile în vederea încheierii contractului.
Indiferent de modalitatea de comandare a produselor aleasă de către cumpărător (online sau telefonic), contractul va fi considerat încheiat în mod valabil la momentul confirmării comenzii de către comerciant prin intermediul e-mail-ului de confirmare transmis ulterior plasării comenzii. Comerciantul nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui contract. În cazul în care, după plasarea comenzii, nu se primește e-mail-ul de confirmare, solicităm clientului să anunțe personalul societății la adresa de e-mail de contact în vederea remedierii erorii survenite și pentru a se asigura procesarea comenzii.
Comerciantul va elibera clientului o factură aferentă produselor comandate de către acesta.
Contractul este considerat încheiat în formă simplificată între părți, în limba română, pe baza comenzii finalizate și a confirmării comenzii, cu aplicarea prezentelor TCG care fac parte integrantă din contract.
8. Reclamații
Pentru orice sesizări sau reclamații vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa info@detergentulfamiliei.ro , explicând cât mai detaliat situația cu care vă confruntați. Sesizarea dvs. va fi analizată de unul dintre operatorii noștri și veți primi un răspuns în 1-7 zile.
8. Răspundere, obligații și drepturi
8. a. Clientul
Clientul are obligația să verifice cu atenție că toate informațiile transmise sunt corecte, conforme cu realitatea și actuale, și să notifice imediat comerciantul de eventuale erori survenite.
Clientul acceptă că utilizarea serviciilor puse la dispoziție se face pe propria sa răspundere.
Clientul are dreptul de a se abona la newsletter-ul site-ului detergentulfamiliei.ro, prin completarea datelor personale în formularul de înregistrare pentru abonarea la newsletter, existent pe site (momentan indisponibil).
Toate celelalte prevederi din cuprinsul TCG rămân pe deplin aplicabile.
8. b. Comerciantul
Comerciantul își rezervă dreptul de a contacta clientul prin orice mijloace electronice de comunicare puse la dispoziția sa de către acesta din urmă, oricând acest lucru este necesar în vederea executării obligațiilor asumate față de client, privitoare la livrarea produsului comandat.
Comerciantul are, de asemenea, dreptul de a anula comanda solicitată de către client, cu notificarea concomitentă sau ulterioară a acestuia, fără a fi răspunzător de vreun prejudiciu astfel creat, în următoarele cazuri:
(i) Neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului clientului, în cazul plății online;
(ii) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de detergentulfamiliei.ro, în cazul plății online;
(iii) Datele furnizate de către client cu ocazia accesării site-ului detergentulfamiliei.ro sunt incomplete sau incorecte;
(iv) Comerciantul consideră în mod rezonabil că prin accesarea site-ului şi plasarea comenzii clientul urmărește un scop ilicit sau poate cauza orice fel de prejudicii pentru detergentulfamiliei.ro;
(v) Oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.
9. Denunțarea unilaterală a contractului
Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informați în scris, la adresa info@detergentulfamiliei.ro. Rambursarea sumelor plătite și procedura care va fi urmată se va realiza în conformitate cu cele prezentate în secțiunea ”Livrare, returnare și schimb produse”.
10. Date cu Caracter personal
Conform cerințelor legislației privind RGPD pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, comerciantul are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
Scopul colectării datelor este: evaluarea serviciilor oferite, pentru reclamă, marketing și publicitate, statistică, precum și pentru executarea contractelor de vânzare-cumpărare contractate prin intermediul site-ului, sau alte mijloace de comunicare.
Astfel, detergentulfamiliei.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletter-ul la care clienții sunt abonați, și poate transmite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
DB LEATHER DYE SRL nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site-ul detergentulfamiliei.ro poate opta pentru ștergerea acesteia din baza noastră de date, printr-o solicitare scrisă, trimisă la adresa din secțiunea contact, de pe adresa de e-mail furnizată de client la plasarea comenzii sau a abonării la newsletter.
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate în scopul pentru care le-ați furnizat, pentru a administra, a sprijini și a evalua serviciile noastre și a preîntampina încălcarea securității, a legii și a termenilor noștri contractuali.
De asemenea, detergentulfamiliei.ro poate furniza datele dumneavoastră cu caracter personal furnizorilor de servicii de marketing, telemarketing sau alte servicii, altor companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre, asiguratori.
Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchet, Poliție, Instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
Conform Legii, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Totodată, aveți dreptul sa va opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor cu excepția situațiilor prevăzute de lege. Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteți adresa o cerere scrisă, datată și semnată la adresa: info@detergentulfamiliei.ro
11. Clauze generale
Prezentul document stabileşte condițiile de vânzare-cumpărare de produse prin intermediul site-ului detergentulfamiliei.ro, inclusiv termenii și condiţiile în care puteţi utiliza site-ul detergentulfamiliei.ro. De asemenea, accesul pe site se va face sub autoritatea termenilor și conditiilor prezentate în acest document, acestea fiind acceptate în mod tacit la momentul accesării site-ului detergentulfamiliei.ro
Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator sau achiziţionarea produselor din gama oferită pe site presupun implicit acceptarea tacită și fără rezerve a acestor termeni și condiţii, cu toate consecinţele care reies din acestea.
Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informaţiile despre acestea și despre magazin, care să servească la achiziţionarea produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decât cele menţionate este interzisă.
DB LEATHER DYE SRL poate aduce în orice moment modificări asupra conţinutului site-ului detergentulfamiliei.ro, modificări de structură și accesibilitate, poate sista furnizarea informaţiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil si fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terţe persoane.
12. Condiții aplicabile pentru comenzile efectuate de către persoane fizice, în nume propriu, având calitatea de consumatori, potrivit legislației în vigoare
Prevederile privind posibilitatea de returnare a produselor în termenul de 14 zile fără invocarea niciunui motiv în acest sens au aplicabilite exclusiv în ceea ce privește vânzarea de produse prin intermediul site-ului detergentulfamiliei.ro pe baza unor comenzi efectuate în nume propriu de către persoane fizice care au calitatea de consumatori, cu condiția ca aceste comenzi să fie realizate în nume și interes propriu.
În cazul în care prevederile prezentei secțiuni, care se aplică cumulativ cu restul prevederilor TCG, sunt contradictorii cu orice alte dispoziții din cadrul prezentelor TCG, prevalează prevederile anterior aminitite, care se completează cu orice dispoziții imperative care reglementează drepturile consumatorului.
Totodată, în cazul în care prezentele TCG sunt contradictorii cu prevederile legale imperative care reglementeaza în favoarea persoanelor fizice, comercianți, anumite drepturi, în vigoare la data încheierii vânzării, prevalează prevederile legale privind protecția consumatorilor.
13. Copyright
Toate drepturile cu privire la conținutul, de orice fel (inclusiv, dar fara a se limita la fotografii, descrierea serviciilor, modalități de promovare, titluri, denumire, logo, denumite in continuare „date”), aparțin exclusiv lui DB LEATHER DYE SRL ; pe cale de consecință cei care accesează site-ul detergentulfamiliei.ro nu sunt îndreptățiți să folosească, cu orice titlu, și/sau să reproducă în tot sau în parte datele, de orice fel, publicate prin intermediul site-ului, cu excepția cazului în care există acordul expres, scris și prealabil al comerciantului.
Nu ne asumăm nicio răspundere cu privire la orice fel de prejudicii suferite de către persoane care au comandat produse utilizând site-uri web care copiază în totalitate sau în parte, datele existente pe site-ul detergentulfamiliei.ro, acestea nefiind proprietatea DB LEATHER DYE SRL.