Politica de Livrare si Retur
a. Livrare
Costul transportului în vederea livrării produselor comandate este de 15 RON.
Produsele sunt livrate la adresa indicată de către cumpărător, ca adresă de livrare, în termen de 1-4 zile de la plasarea comenzii. În funcție de perioada anului în care comanda se realizează (ex.:în perioada sărbătorilor, Black Friday, etc.), ori alte motive neprevăzute (ex.: cod roșu condiții meteo, caz de forță majoră, caz fortuit, fapta terțului), termenul de livrare poate fi de până la 8 zile.
Adresa și condițiile concrete de livrare vor fi comunicate cumpărătorului, ulterior efectuării comenzii, în cuprinsul e-mail-ului de confirmare a comenzii transmis acestuia de către comerciant.
Compania nu va fi ținută responsabilă pentru întârzieri în livrarea comenzii sau imposibilitatea de livrare cauzate de erori sau omisiuni de comunicare din vina clientului (ex.: date de livrare greșit comunicate și nesesizate de către client, număr de telefon greșit comunicat etc.). La momentul la care se constată de către reprezentanți ai societății că anumite date introduse de către client ar putea fi eronate, se va proceda la contactarea acestuia prin intermediul celorlalte informații furnizate. În toate cazurile în care livrarea este imposibilă ca urmare a datelor eronate sau incomplete comunicate de către client, iar situația nu poate fi rezolvata prin contactarea și comunicarea cu acesta, se va proceda la anularea comenzii printr-o notificare pe adresa de e-mail furnizată de către client sau telefonic și restituirea banilor dacă aceștia au fost achitați în avans.
De asemenea, în caz de forță majoră, caz fortuit, fapta terțului, acte de terorism, război, pandemie, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații sau orice alte asemenea evenimente neprevăzute și/sau care împiedică efectuarea transportului într-un termen rezonabil, ne rezervăm dreptul de a anula sau întârzia comenzile înregistrate.
Riscul de pierdere sau deteriorare al produselor se transmite cumpărătorului din momentul în care aceste intră în posesia bunurilor.
Produsele comandate se livrează oriunde în România sau în afara țării, prin servicii de curierat rapid sau altă metodă dorită de client, și acceptată de către comerciant. În cazul în care modalitatea de livrare este stabilită de către client, și acceptată de către comerciant livrarea produselor se va face pe riscul exclusiv al cumpărătorului.
Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrări către Căsuțe Poștale și Oficii Poștale.
Solicităm clienților ca la livrare, să verifice în mod obligatoriu, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondența codului de livrare cu cel din comanda și să sesizeze imediat orice neregularitate și/sau să refuze preluarea coletului.
Totodată, solicităm respectuos clienților, să semnaleze orice lipsă a conformității sesizată odată cu livrarea produsului, în scris, atât în documentația firmei de curierat, cat și pe adresa info@ detergentulfamiliei.ro. Dacă coletul este în mod semnificativ deteriorat (iar produsele livrate sunt considerate fragile, conform mențiunilor din formularul de comandă și/sau mențiunilor de pe ambalaj/documentele de livrare), se recomandă refuzul primirii coletului, fără a-l deschide și fără a desprinde etichetele, cumpărătorul fiind obligat să menționeze în documentele de livrare că refuzul primirii este determinat de starea coletului la momentul livrării.
Ne angajăm să oferim în cel mai scurt timp detaliile referitoare la comenzile clienților noștri atunci când ne sunt solicitate, telefonic sau în scris, folosind datele de contact publicate pe site-ul detergentulfamiliei.ro, și să facem tot ceea ce este posibil pentru a facilita finalizarea comenzii și livrarea cu succes a produselor.
b. Returnare produse
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare fără penalități, și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului, în conformitate cu dispozițiile OUG nr. 34/2014.
Pentru exercitarea dreptului de retur trebuie să ne informați în scris, prin adresarea unui e-mail la adresa info@detergentulfamiliei.ro, care să conțină următoarele: numele persoanei care a formulat comanda ce se dorește a fi returnată, numărul de comandă, produsul ce se dorește a fi returnat și IBAN pentru returnarea sumelor de bani.
Produsul trebuie trimis către comerciant la adresa str. Călărași nr. 110, Sebeș, jud. Alba, cod poștal 515800, nr. tel. Persoană de contact: 0724 016 011, folosindu-se orice firmă de curierat rapid preferată de către cumpărător, la prețurile practicate de către aceștia din urmă (aprox. 15-25 lei), costurile transportului fiind suportate de către cumpărător, cu excepția situațiilor precizate în prezentele TCG în care această responsabilitate cade în sarcina comerciantului. Este exclusă returnarea produselor prin Poșta Română.
Rambursarea sumelor de bani se va face în cel mult 14 zile de la data solicitării de returnare a produselor. În situația în care produsele returnate sunt deteriorate/prezintă urme de uzură, iar nu acesta a fost motivul returnării, din prețul plătit se va scădea proporțional, până la integralitate dacă este cazul, contravaloarea deteriorărilor/uzurilor aduse produsului, urmând a se restitui restul de preț, dacă este cazul, în termenul anterior indicat. Nu vor cădea în sarcina cumpărătorului eventualele deteriorări aduse bunului ca urmare a instalării necorespunzătoare a bunului, dacă aceasta se datorează unor deficiențe în instrucțiunile de instalare furnizate de către vânzător.
Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării bunurilor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea clientului conform căreia acesta a trimis bunurile către vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Clientul are obligația de a transmite bunurile in termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contract
Coletul trebuie să conțină:
(i) Produsul în aceeași stare în care acesta se afla la momentul livrării acestuia de către comerciant
(ii) Cutia originală a produsului (dacă este cazul) în starea în care aceasta se afla la momentul livrării către cumpărător. Astfel, cumpărătorul se obligă să nu lipească cutia cu bandă adezivă, să nu lipească AWB-ul direct pe aceasta, și să nu o deterioreze în orice mod în vederea pregătirii acesteia pentru livrare;
(iii) Toate accesoriile produsului care au fost livrate odată cu acesta.
Pentru realizarea acestor operațiuni este nevoie în toate cazurile de factura primită de către cumpărător de la comerciant la momentul achiziționării produselor.
Neîndeplinirea condiției prevăzute la (i) atrage reducerea proporțională a prețului produsului în raport cu deteriorările/uzurile aduse produsului, urmând a se restitui doar diferența rămasă, dacă este cazul.
Neîndeplinirea condiției prevăzute la (ii) atrage reducerea proporțională a prețului produsului în raport cu deteriorările aduse cutiei, urmând a se restitui doar diferența rămasă.
Neîndeplinirea condiției prevăzute la (iii) atrage reducerea proporțională a prețului produsului în raport cu accesoriile produsului care lipsesc, urmând a se restitui doar diferența preț rămasă.
Bunurile exceptate de la dreptul de returnare în 14 zile sunt bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de către client.